poniedziałek, 2 lipca 2018

WAKACJE PEŁNE WYZWAŃ ||WAKACYJNE MARATONY/AKCJE CZYTELNICZE


Hej
Wakacje to chyba dla wszystkich idealny czas na nadrobienie czytelniczych zaległości. A jaki jest najlepszy sposób na zmotywowanie się do czytania? W moim przypadku jest to branianie udziału w różnych akcjach/maratonach czytelniczych. Dlatego też moje wakacje przepełnione są maratonami i akcjami czytelniczymi. Niektóre maratony się już zakończyły, inne zaś dopiero będą miały miejsce w najbliższej przyszłości. Zapraszam Was, więc do przeczytania  podsumowań maratonów, w których już miałam przyjemność brać udział oraz TBR’ów na te, które dopiero się odbędą lub właśnie teraz trwają .

 


Maraton Natalki || 28 lipiec

Pierwszy maraton, który jest już za mną trwał 24 godzinny i był organizowany przez kochaną Natalię z bookstagrama always_in_book. Jeśli jeszcze jej nie znacie to serdecznie zapraszam Was na jej profil.
Niestety matron nie poszedł mi najlepiej i zakończyłam go wynikiem 90 stron. W trakcie jego trwania czytałam książkę Kiery Cass pt. ”Rywalki”. Powodem przeczytania tak małej liczby stron nie był fakt, że książki mi się nie podobała. Spowodowane było to tym, że nie poświeciła zbyt dużo czasu na czytanie- oglądałam mecz polskiej reprezentacji i byłam w kinie na ”Dedpool 2”.

W prawdzie bardzo mało przeczytałam, ale czas spędzony z osobami z grupy był wspaniały i nie mogę się doczekać ponownego wzięcia udziału w tym maratonie. Jeszcze raz chciałabym Wszystkim bardzo serdecznie podziękować za te 24 godziny.

 

Wakacyjny maraton || 25 czerwiec – 1 lipiec

Kolejny maraton, w którym miałam przyjemność wziąć udział  trwał cały tydzień i był organizowany przez wspaniałą Paulinę (sarcastic_books). Maraton ten wyróżniał fakt, że oprócz licznia przeczytanych stron, liczyliśmy czas spędzony na oglądaniu seriali/filmów.

W moim przypadku niestety o wiele lepiej poszło oglądanie niż czytanie - spędziłam na oglądaniu ponad 16 godzin (w tym ponad 6 godzin na Riverdale).

Chciałabym jeszcze raz wszystkim bardzo serdecznie podziękować za ten wspaniały tydzień.

 

Maraton u Szczypiorka || 2-3 lipiec

Teraz trochę o maratonie, który dopiero będzie miał miejsce.
Organizowany jest on przez Kornelię ( slodka_ksiazka ), będzie trwał 24 godziny, zaczyna się dzisiaj o18.00 i kończy jutro o 18.00.

Mój TBR prezentuje się następująco:
-dokończyć ”Rywalki” (143/333)
-zacząć ”Gra Endera”
Mam nadzieję, że tym razem uda mi zrealizować mój TBR.

Chciałabym Was jeszcze zaprosić na bookstagram Korneli, a wszystkich chętnych do zgłoszenia się jeszcze do maratonu.

 

Dzień z Szymborską || 2 lipiec

Teraz dla odmiany trochę o akcji czyteliczej.
Oliwia z bookstagrama magiczne_zakatki_ksiazek organizuje wspaniałą akcje upamiętniającą Panią Wisławę Szymborską . Akcja polega na tym, aby dzisiaj (2 lipca) przeczytać chociaż jeden wiersz polskiej noblistki. Więcej szczegółów znajdziecie na inststory Oliwi, którą serecznie pozdrawiam i zapraszam na jej bookstagrama.

Tygodniowy maraton! || 2-8 lipiec

Jak sama nazwa głosi maraton ten trwa cały tydzień - zaczął się wczoraj i będzie trwał do niedzieli. Organizatorem maratonu jest  book_mol. U niej na instastory znajdziecie wszystkie potrzebne informacje odnośnie maratonu.

Mój TBR:
- dokończyć ”Rywalki”, Kiera Cass (143/333)
- ”Gra Endera”
- ‘’Elita”, Kiera Cass
- dokończyć ‘’Żniwiarz. Pusta noc”, Paulina Hendel (15/430)
- dokończyć ‘’Dwie głowy i jedna noga”, Joanna Chmielewska (55/236)
- ‘’Mitologia norycka”

Chciałbym też bardzo serdecznie pozdrowić wszystkie osoby z grupy oraz ich spam.

 

7ReadUp || 2-8 lipiec

W tym roku stwierdziłam, że nie dam rady wziąć udziału w wersji hard maratonu organizowanego przez Martę z kanału Wybredna Maruda. Jednak jeśli już biorę udział w jednym tygodniowym maratonie to czemu nie wziąć w drugim? Dlatego też zdecydowałam się w tym roku na łatwiejszą wersję 7ReadUp.

Mój TBR prezentuje się tak samo, jak ten na maraton organizowanych prze book_mol. Łączna długość grzbietów tych książek jest większa niż 7 cm, więc tym samym spełniam podstawowy warunek 7ReadUp.

 

Maraton książek J.K Rowling

 Oliwa (magiczne_zakatki_ksiazek) organizuje maraton w trakcie, którego będziemy czytać książki J.K Rowling. Będzie to idealna okazja do przeczytania/przypominania  całej serii o Harrym. Ja niestety zaliczam się do bardzo małego grona książkoholików, którzy jeszcze nie przeczytali wszystkich części serii o nastoletnim czarodzieju- mam za sobą dopiero pierwszy oraz ostatni tom i jestem w połowie drugiego. Dokładna data nie jest jeszcze ustalona, wiadomo już jednak, że będzie mniej więcej pod koniec lipca lub początek sierpnia.

Liliathon || 3 lipiec

Matron ten jest dla mnie niezwykle ważnym, ponieważ jak sama nazwa wskazuje jest organizowany przeze mnie. Odbędzie się on 3 lipca, potrwa 24 godziny, rozpocznie się o północy.
 
 
Jeśli jesteście zainteresowani wzięciu w nim jeszcze udziału piszcie do mnie lub wstawcie gdziekolwiek swój TBR lub napiszcie w komentarzu. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie poniżej.

Zasady:
- Maraton trwa przez 24 godziny.
- Maraton trwa przez cały 3 lipiec (wtorek).
- Głównym celem maratonu jest przeczytanie jak największej liczby stron i dobra zasada..
- Jeśli chcesz pokazać swój update nie zapomnij o #liliathon.
- W trakcie trwania maratonu może wykonać, któreś z dodatkowych zadań.

Dodatkowe zadania:
- Przeczytaj książkę związaną z jakimś kwiatkiem/kwiatami.
- Ułóż książki w kształt kwiatka, potem zrób zdjęcie i opublikuj gdzieś dodając #liliathon lub dodaj zdjęcie do swojego podsumowania maratonu.

A jaki jest mój TBR na Liliathon?
Ponieważ Liliathon będzie pokrywał się z maratonem u szczypiorka, TBR’y na oba maratony będę takie same. Jedyna różnica jest taka, że podczas trwania maratonu organizowanego przez Kornelię mam zamiar tylko zacząć ‘’Grę Endera”,  a podczas Liliathonu skończyć.

Chciałabym już w tym miejscu podziękować wszystkim, którzy będą brali udział w Liliathonie oraz życzyć powodzenia i jak największej liczby przeczytanych stron.

 

 

To już wszystkie matrony, w których brałam lub dopiero będę brała udział. Piszcie koniecznie w komentarzach jak u Was wygląda sprawa madratów. Bierzecie udział czy raczej nie? Piszcie też, czy chcecie jeszcze zobaczyć u mnie na blogu posta w tym stylu.

 

Lilijka


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lilijka ♥ ♥ ♥ , Blogger