piątek, 29 czerwca 2018

KSIĄŻKA Z NAJŁADNIEJSZĄ OKŁADKĄ? || KRÓL KIER


Hej

Śliczna okładka. Wiele niepozytywnych opinii. A co ja myślę na temat Króla Kier. Zapraszam do przeczytania recenzji.




Tytuł: Król Kier
Autor: Aleksandra Polak
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron:  357


Nocni łowcy,
Supernatural,Caravel- Brzmi znajomo?
Sięgnij po serię Circus lumos
I daj się oczarować!

Alicja jest normalną licealistką wyczekującą studniówki i matury.  Jej idealne życie dobiega jednak końca , gdy najbardziej wyczekiwany przez nią dzień (czyli studniówka) zamienia się w istny koszmar. Julia- najlepsza przyjaciółka Alicji w celu pocieszania jej zabierana  ją na wystawę Circus Lumos.   Alicja poznaje tam przystojnego blondyna- Hardiana. Chłopak wywraca jej życie o 360 stopni  i sprawia, że już nic nie jest takie same jak wcześniej. Czy Alicja poradzi sobie w nowym świecie pełnym magii i złych demonów?

Bardzo długo zwlekałam z przeczytaniem tej powieści. W prawdzie po zobaczeniu prześlicznej okładki i przeczytaniu/obejrzeniu  pierwszych opinii na jej temat  (które był bardzo pozytywne)  jedyną myślą krążącą po mojej głowie było  ,,WOW! Muszę to przeczytać”. Zanim jednak książka dodarła w moje ręce zdążyła na nią polecieć tona hejtu. Dlatego też ,,Król Kier” wylądował na mojej półce. Postanowiłam się dopiero za niego zabrać, gdy zobaczyła w zapowiedziach Czwartej Strony, że za niedługo ma pojawić się kolejny tom.  Sięgałam, więc po książkę bez żadnych większych oczekiwań, licząc jedynie na kolejną nudną młodzieżówkę. Zastałam jednak zupełnie coś innego. Książka ma kilka wad , nie zamienia to jednak faktu , że jest to wspaniała, ciekawa i bardzo lekka młodzieżówka.

Czy styl pisania autorki jest ,,zasłabły”?  Wszyscy uważają, że autorka miała fajny pomysł na napisania książki, jednak ze względu, że jest to jej debiut nie poradziła sobie z pisaniem jej. Prawda, pomysł jest genialny. Styl pisania moim zdanie jednak też jest bardzo dobry. Akcja jest szybka, w prawdzie jest wiele opisów. Nie są one jednak rozległa na kilkanaście stron, tylko idealnie oddają magiczny klimat Circus Lumos.

Podsumowując . ,,Król Kier” jest ciekawą i przede wszystkim bardzo lekką młodzieżówką. Ma kilka swoich wad. Jednak jeśli nie podejdzie się do niej oczekując jakiegoś wielkiego arcydzieła  to czytanie jej może sprawić  nam dużą przyjemność, a po jej przeczytaniu będziemy chcieli sięgnąć po kolejny tom.

Lilijka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lilijka ♥ ♥ ♥ , Blogger