sobota, 27 kwietnia 2019

MOJA JANE EYRE

Hej ♥
Czytaliście już Moją Jane Eyre



Tytuł: Moja Jane Eyre 
Wydawnictwo: SQN

Może ci się wydawać, że znasz tę historię. Sierota Jane Eyre, bez grosza przy duszy, rozpoczyna nowe życie jako guwernantka w Thornfield Hall. Tam spotyka mrocznego i tajemniczego pana Rochester.

Pomimo dużej różnicy wieku i jego nieznośnego temperamentu, zakochują się w sobie i, o zgrozo, ONA wychodzi za niego za mąż.

Ale czy to na pewno Jane Eyre?
Przygotuj się na przygodę w której nic nie jest takie, jak się wydaje: pewien dżentelmen ukrywa się bardziej niż trup w szafie. A co jeżeli we wszystko wmieszają się początkująca pisarka Charlotte Brontë i badacz zjawisk nadprzyrodzonych
ab


Jak już nieraz wspomniałam Moja Lady Jane była dosłownie GENIALNA książką! A co z druga częścią? Czy jest równie dobra?



Odpowiedz na powyższe pytanie może być tylko jedna-TAK.  Moja Jane Grey to bardzo lekka i przyjemna książka, ale co najważniejsze ma ona ciekawą fabułę i jest PRZEZABAWNA.  Serdecznie zapraszam do przeczytania recenzji po więcej informacji na temat tej wspaniałej książki.
dsd
dds

Moją Jane Eyre można czytać bez znajomości pierwszej części. Książki nawiązują do siebie jedynie tytułami oraz charakteryzują się tym samym stylem pisania autorek (fabuła opisana jest z 3 perspektyw )

Tym razem książka jest " nową wersją " historii o sierocie Jane Eyre (tytułowej bohaterki). 

Książke czytało się bardzo przyjemnie. Nie zawierała ona zbędnych opisów, a akcja była bardzo szybka. 


Za możliwość przeczytania  Dziękuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lilijka ♥ ♥ ♥ , Blogger