wtorek, 16 stycznia 2018

WIELKI POWRÓT| SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Hej ♥

Jestem Lilijka i witam Was na moim Blogu :)


Chyba nie uwierzycie, kto dziś wraca do prowadzenia bloga. Tą osobą jestem ja :) Nie będę jednak zbędni się rozpisywać dlaczego mnie tu tak długo nie było. I tak chyba każdy wie, że spowodowane to był szkoła. Chciałabym Was jedynie bardzo przeprosić za to i obiecać, że będę starała się już tu się regularnie pojawiać (szczególności w ferie, które zaczynają się mi za niecały tydzień).



Przychodzę dziś do Was z SOCIAL MEDIA BOOK TAG.




1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka.



W sumie jak się nad tym pytaniem dłużej zastanowiła to stwierdziłam, że nie czytam krótkich książek. Jedynie jeśli chodzi o książki do 100 stron to wybrałabym Opowieść wigilijną Karola Dickens'a. Jeśli chodzi zaś o książki około 200 stronicowe to byłaby to któraś z przeczytanych przez mnie książka Marcina Szczygielskiego- albo Tetr niewidzialnych dzieci lub Za niebieskimi drzwiami.


2. Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać.



Taką książką na pewno jest Opowieść wigilijna. Muszę Wam się przyznać, że w tym roku przeczytałam ją po raz pierwszy (wcześniej słuchałam audiobook'a). Wszyscy jednak w okrasie świątecznym pisali/mówili, że czytają ją już 5-6 więc i ja stwierdziłam, że muszę to nadrobić.
Podobinie jest z książką, która obecnie czytam - Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Złodziej Pioruna. Mam takie wrażenia, że każdy tą książkę czytał. Ostatnio stwierdziłam, więc, że ja też muszę to zrobić


3. Tumblr - książka, którą przeczytałeś, zanim stała się popularna.



Szczerze powiedziawszy nie czytałam takiej książki. Chyba, że to się niedługo zmieni ponieważ wszyscy teraz pobiegną do biblioteki i wypożyczą jakąś książkę Marcina Szczygielskiego. To jednak jest bardzo mało prawdopodobne, więc takiej książki nigdy nie czytałam.  


4. MySpace - książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie.



Na to pytanie jednak także nie mogę odpowiedzieć. Zajrzałam nawet specjalnie do starych zeszytów od języka polskiego, aby zobaczyć czy miałam jakąś lekturę, o której już zapomniałam (i co za tym idzie nie pamiętam czy mi się podobała, czy nie). Jednak żadnej takiej książki nie znalazłam. Tak samo jest z wszystkimi innymi przeczytanymi przez mnie.


5. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.



Książką, która ma najpiękniejszą i znajduje się na mojej półce jest na pewno Król Kier Aleksandry Polak. Znalazła się ona kilka razy na zdjęciu na moim snapie. Jednak jeszcze nigdy nie zagościła ona na żadnym z moich zdjęć z Instagrama (kilka razy jedynie było widać równie śliczny grzbiet). To się jednak za niedługo zmieni (może jeszcze w tym miesiącu).
Inną książką, która ma śliczną okładkę, której musiałam zrobić zdjęcia jest Żniwiarz. Pusta noc Pauliny Hendel. Zdjęcie książki tej mogliście zobaczyć zarówno na Instagramie jak i na snapie. 
Jeszcze inną książką, która ma śliczną okładkę jest Awantura o Basię. Chodzi mi tutaj o te stare wydanie, które mogliście widzieć na moim Instaramie (kliknij tutaj).
Nie mogło tu też zabraknąć książki Marcina Szczygielskiego - Teatru Niewidzialnych Dzieci (kliknij tutaj)

Jak już jesteśmy przy temacie instarama to bardzo serdecznie chciałabym Was zaprosić na mojego, którego prowadzę od początku grudnia- lilijka.books


6. YouTube - książka, której ekranizacje chciałbyś
zobaczyć.



Jest za dużo wspaniałych książek, których chciałbym obejrzeć ekranizacje. Jest to na pewno Dotyk Juli oraz (chyba nikt się tego nie spodziewał) Teatr niewidzialnych dzieci. Fajnie by też było obejrzeć ekranizację jakiejś książki świątecznej.
Oczywiście też chcę zobaczyć ekranizację ostatniej części Harrego Potter'a. Nie chcę tego jednak zobaczyć tego dla samego zobaczenia. Spowodowane jest to głównie przez mojego Brata. Chciałabym z nim bardzo podyskutować na temat tej części. On jednak jest leniem i nie chce mu się przeczytać książki , ale także nie chce, abym mu opowiedział o czym jest. 


7. GoodReads - książka, którą polecasz wszystkim.



Tutaj znowu jest tego pełno. Musicie jednak koniecznie przeczytać:
-Dotyk Juli
-Za niebieskimi drzwiami
-Teatr Niewidzialnych Dzieci 
-A jeśli jeszcze chodzi o tematykę świąteczną to Pudełko z marzeniami


8. Snapchat - książka, o której szybko zapomniałam.



Jeśli chodzi o książki, o których ,,totalnie" zapomniałam to (jak wcześniej wspomniałam) nie mam takiej. Jeśli jednak chodzi o taką, o której w ogóle już nie myślałam po przeczytaniu to jest to na pewna któraś lektura.

Chciałabym też bardzo serdecznie zaprosić na mojego snapa: lilijka.books


To już na tyle w tym tagu.  Mam nadzieję, że Wam się spodobało i nie zanudziłam Was za bardzo :)

Chciałabym też bardzo podziękować i zarazem nominować do zrobienia tego tagu wspaniałej Natalce, która podsunęła mi pomysł zrobienia go.

Teraz to już na pewno koniec :)

Miłego wieczoru
Miłego czytania
I ogólnie wszystkiego miłego ♥

Lilijka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lilijka ♥ ♥ ♥ , Blogger