piątek, 18 sierpnia 2017

TBR NA KLUCHATON | KOLEJNY GENIALNY MARATON W TE WAKACJE

Hej ❤❤❤
Jestem Lilijka i witam Was na moim blogu. 

Fajnie, że tu jesteś. Pewnie i tak znalazłeś się tutaj przez przypadek, ale jeśli lubisz książki to zastań tutaj na dłużej. Mam nadzieję, że zrozumiesz, że są to dopiero moja początki, a mój blog nie jest prowadzony idealnie.

Zapraszam Was też na mój kanał na YouTube: Lilijka
Jest on oczywiście o książkach, ale nie tylko ;)




Przychodzę dzisiaj do Was z TBR na KLUCHATON :)




Tak, wiem- KLUCHATON  trwa już od poniedziałku. Ja jednak dopiero teraz mam możliwość napisania tego TBR- jestem na wakacjach. Z tego powody też musiałam podopasowywać książki, które zabrałam ze sobą do wyzwań KLUCHATONU. Jak pewnie się domyślacie nie udało mi się dopasować książek do wszystkich wyzwań. Jeśli chcecie, więc poznać wszystkie wyzwania to musicie koniecznie zajrzeć do Remi z kanału lilacwix i Marii z kanału Maria z kukurydzy. Jeśli nie wiecie to właśnie One organizują ten maraton.
Możecie też kliknąć na serduszka, aby zobaczyć ich filmiki lub innych Dziewczyn, które oczywiście serdecznie pozdrawiam (chociaż wątpię, że to czytają) ;)



1.




Tytuł: Za niebieskimi drzwiami
Autor: Marcin Szczygielski
Wydawnictwo: Latarnik
Liczba stron: 232


Wyzwania:
1) Thalia Grace – książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością
2) Raoden – książka, którą polecili ci znajomi
3) Celaena Sardothien – książka z dużą ilością akcji


2.



Tytuł: Akademia wampirów
Autor: Richelle Mead
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Liczba stron: 336

Wyzwania:
1) Vin – książka z silną kobiecą postacią


3.




Tytuł: Pax
Autor: Sara Pennypacker
Wydawnictwo: IUVI
Liczba stron: 300

Wyzwania:
1) Alex Fierro – książka z zieloną lub różową okładką


4.



Tytuł: Amelia i Kuba. Godzina duchów
Autor: Rafał Kosik
Wydawnictwo: Powergrzph 
Liczba stron: 256
 
Wyzwania:
1) Alex Fierro – książka z zieloną lub różową okładką


5.




Tytuł: P.S. I like you
Autor: Kasie West
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 392

Wyzwania:
1) Alex Fierro – książka z zieloną lub różową okładką



6.




Tytuł: Miasto kości
Autor: Cassandra Clare
Wydawnictwo: Mag
Liczba stron: 512

Wyzwania:
1) Inej Ghafa – książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem


  



   Razem :)
♥ Liczba stron:
♥ Liczba wyzwań: 2028











Dzięki za przeczytanie ;)


Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

Lilijka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lilijka ♥ ♥ ♥ , Blogger